donderdag 18 oktober 2007

Soms is het toch de moeite om te wachten...

Haha,
Eindelijk!!! Deze morgen 18 oktober zag ik het verlossende bericht dat mijn project is goedgekeurd... Een gevoel van opwinding, twijfel, euforie, opluchting,... kleurden dit moment!!! Amai, zo zie je maar dat er veel mogelijk is als je maar gelooft!!! Wat het gezegde 'geduld hebben is een schone deugd' betreft, daar kan ik jullie dus alles over vertellen.... Nu, deze zorgen zijn voor mij gepasseerd! Nu kan ik beginnen denken aan het maken van mijn valies! Volgende week zaterdag (27 oktober) vertrek ik met de bus...
Dit is nu dus mijn blog. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Kom dus gerust eens een kijkje nemen terwijl ik weg ben.
Op deze manier zullen jullie mijn belevenissen een heel klein beetje kunnen volgen en aarzel zeker niet om hierop te reageren...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

het is je van harte gegund chica
geniet ervan en geef er ne lap op

Vergeet den insider want ge zult hem toch niet nodig hebben

wim

Anoniem zei

Tof dit blog! Ik heb de link alvast op mijn eigen blog gezet, want ik ben heel benieuwd naar je avonturen aldaar!

virginie zei

Chica,
we vinden dit echt super! ik zou zo zeggen geniet, beleef en vertel!!
veel succes
virginie en Francis

Dennis zei

hey Charline,
Vrje hoed hedoan dien blog, kgan zjeker nog were kjeren, en mjer dan e kjer zels.
Je link staat alvast (nog een beetje eenzaam) te pronken op mijn (voorlopig ook nog ietsje maagdelijke) blog.
vele groeten,
Dennis

Anoniem zei

Hallo Charline,voor ons zullen het waarschijnlijk moeilijke momenten zijn daar wz u zullen missen. Het zonnetje in huis die voor negen maanden vertrekt. Natuurlijk gunnen wij je deze belevenis en wensen je het aller beste.
Dus Charline geniet,en schrijf uw belevenissen. Veel succes !!!!!
Ma en Pa