vrijdag 26 oktober 2007

It's the final countdown!!

Yo yo yo,
Het aftellen (allé in uren dan toch) is begonnen! Kleren en boeken heb ik deze morgen mijn koffer ingeduwd. Dus eindelijk klaar om te vertrekken. Om eerlijk te zijn was het nog een voordeel om maar één week voorbereidingstijd te hebben, dan heb je geen of weinig tijd om na te denken...
Zondag kom ik in Travnik aan (rond de middag). Dus als ik mogelijkheid zie, laat ik zeker iets van mij horen... Maandag 5 november gaat mijn project 'officieel' van start dus dat zien we dan later wel weer!!
Mijn laatste week hier in België was echt fantastisch! Bedankt allemaal! Ik heb er met volle teugen van genoten...
Ik ga hier niet sentimenteel doen maar ik wil jullie gewoon zeggen dat ik jullie allemaal HEEL erg zal missen...
Chica x

1 opmerking:

Anoniem zei

dag Chica

blij te horen dat je valies is gemaakt, en dat je klaar bent voor de reis! Geniet van je laatste avond, probeer wat te slapen, en ga ervoor morgen! Onnodig te zeggen zeker dat wij je ook echt zullen missen?

Dikke knuffel, wie weet tot in Bosnië!

Elise