zaterdag 3 november 2007

Greets from Fata in Fis

Dit ben ik aan Plava Voda (= het blauwe water). Het is een waterval vanuit de bergen (of skroz) met ijskoud drinkbaar water...
Deze trui was een cadeautje voor Dario van uit Fis!!!
Karolina's verjaardag (2 november) moest deftig gevierd worden in Tavan (betekent zolderkamer in het bosnisch)... Dit is hier een lokale pub waar veel tijd wordt gespendeerd!
Karolina drinkt normaal geen alcohol, maar voor deze gelegenheid heeft ze met heel veel plezier een uitzondering gemaakt!!

Een andere uitzondering deze avond was dit rode jasje... Karolina draagt enkel zwarte kleren. Ik vond dat ze heel mooi was met dit rode jasje...


Hallo allemaal,

Mijn week in Travnik zit erop. Momenteel ben ik in Sarajevo op een of ander kot bij maten van Dario!!! Tis hier nog ne zotten boel!!! Maar ik amuseer mij echt...

Deze week was super: op halloween hebben we geesten opgeroepen (niet dat het is gelukt) maar twas leutig... We hebben ook een bezoekje gebracht aan Fis, dat is een megagroot winkelcentrum: ongeloofelijk!!! Ik voelde mij net een klein kind. Alles is er supergoedkoop!!! Ze noemden mij 'Fata in Fis' --> Alice in Wonderland!!!

Ik heb ook al contact gehad met mijn mentor in Mostar. Ze hebben nog altijd geen appartement voor mij gevonden en dat zou nog een maand zo kunnen zijn... Vanaf maandag ga ik dus op zoek in Mostar naar een plaats om te slapen en kan ik alvast beginnen met de taal te leren. Hahaha, tis nog grappig. Nu voorlopig weet ik al dat mijn mentor alle buitenlanders in 1 huis wil stoppen. En voor de moment zou dat met 4 spanjaarden zijn... Dus ik zal ondertussen nog mijn spaans leren ook...

Menskes, tot mails of bels

Pozdrav Šeki xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

HALLO CHICA HIER ENKELE WOORDJES VAN HET THUISFRONT. WE ZIJN GISTEREN TERUG VAN ZEE. NATUURLIJK WAS HET HIER LEEG IN HUIS. ZOALS WE LEZEN HEB JE NOG GEEN APPARTEMENT MAAR WE WETEN DAT JE WEL IETS ZULT VINDEN OM TE SLAPEN.HET DOET ONS DEUGD OM TE LEZEN DAT JE JE GOED AMUSEERT EN DAT ALLES GOED GAAT MET JE. DOE DE GROETEN AAN DARIO EN ZIJN FAMILIE EN BEDANKT ZE IN ONZE NAAM OMDAT ZE ZICH OVER JOU ONTFERMEN. GROETJES , MA EN PA