donderdag 15 november 2007

Limo... hahaha

Hallo allemaal,


Ik vond dat ik dit jullie toch niet mocht onthouden!!! Na een vergadering met enkele dokters van het centrum (waarover ik jullie later meer zal vertellen... mijn project begint eindelijk wat op gang te komen...) belde Vera haar broer op of hij ons wilde komen oppikken. Zij wilde persé weer gaan vogelpieken.. haha... Ik denk dat ik haar vaste vogelpiekpartner zal worden... Toen hoorde ik plots ne claxon!!
Daar stond nondorie een oude mercedes voor mijn neus... een heuse limousine als het ware!!! Een beetje onwennig stapte ik in de auto!

Ik heb mij ziek gelachen tijdens de rit! Vera zat niet helemaal op het einde van de zetel; met als gevolg: telkens de auto stopte of draaide vloog Vera heen en weer in die megagrote ruimte... Ze probeerde zich vast te houden langs alle kanten, maar niets mocht baten! Persoonlijk vind ik dat ze er een beetje zeeziek uitziet op deze foto!!! ;-)

Echt mensen, deze rit was fantastisch!! Ik heb nog een kwartier zitten lachen nadat we al waren uitgestapt!

Een kleine bijdrage vandaag maar dit mocht ik jullie echt niet onthouden... ;-)

Cao moji prijatelji, vidimo se kasnije (salu mijn vrienden, tot later)

Geen opmerkingen: