dinsdag 27 november 2007

Terug verhuizen...

Vandaag ben ik weer op zoek gegaan naar een nieuwe woonst. Mijn verblijf bij Adam zit erop. Donderdag vlieg ik hier buiten (maar dat wist ik op voorhand). Spijtig! Ik had hier alles wat ik nodig had. Nuja, vandaag dus terug gaan zoeken en ik heb 'weeral' iets fantastisch gevonden...
Het is een groot huis (maar deze keer aan de andere kant van de rivier, de kroatische kant) met een grote tuin + een voortuin. Echt fantastisch om deze zomer een deftige barbeque te houden!Het huis heeft 3 grote slaapkamers, een living, keuken en een badkamer. Momenteel leeft er een gast van Brcko die hier in Mostar studeert. Hij zal 2 maanden de tijd krijgen om iets anders te zoeken.
De bedoeling is om met 3 vrijwilligers van EVS in dit huis te wonen. Maar aangezien ik hier nog altijd alleen ben, zal ik enkele weken of maanden met die gast moeten samenwonen. Maar dit kan nog interessant worden... Donderdag rond een uur of 4 verhuis ik, dus ik kan weeral mijn valiezen gaan pakken!!! Ik probeer zo snel mogelijk jullie wat foto's door te sturen en mijn adres (dan kunnen jullie mij massaal gaan bekogelen met brieven... HINT ;-)

Geen opmerkingen: