maandag 26 november 2007

Enkele foto's...


Dit is mijn mentor Armel. Hij heeft mij geholpen om het project te schrijven. Hij is ook de persoon die mij helpt bij problemen of bij mijn zoektocht naar een appartement. Hij is heel druk bezig met vanalles en nog wat en wordt constant op zijn gsm gebeld! MAAR hij is er als ik hem nodig heb en ik kan hem dag en nacht bellen! Dus het is ne 'goeien'!
Vandaag ben ik terug naar de community geweest! Het was een beetje onwennig maar heel gezellig. Ze zijn zelfs beginnen zingen! Dit zijn 5 gasten van de commune die op de foto wilden. Ik moest er ook bij zeggen dat ze nog steeds op zoek zijn naar een mooie vrouw. Liefdesbrieven of dergelijke wil ik gerust voor jullie bezorgen!









Alles wat je hier ziet, hebben ze zelf gebouwd (of de bewoners voor hen).Het is er in feite heel mooi! Het kleine huisje dat je ziet met het rode dak is een waterput.
Alle trappen, iedere omgeining is gebouwd met overschotten van stenen van verwoeste huizen uit de oorlog!

Ze hebben ook een soort van kerk-kapel gebouwd. Iedere dag wordt er 2x gebeden. (De mensen die er zitten zijn allemaal Kroaten). Tijdens dit gebidsmoment wordt er vooral gezongen!

Geen opmerkingen: