donderdag 8 november 2007

Zaterdag 3 november 2007 en zondag 4 november 2007: weekendje in Sarajevo


We hadden pizza besteld, de kleine doos is een gewone pizza. Je kan je dus al voorstellen hoe groot de andere was...
Skuro en Tatijana in het appartementje in Sarajevo...




Hierop kan je Mirna (blond haar), ikke, Tatijana (blauw t-shirt), Skuro en Dario herkennen

Dario en de waterpijp!



Geen commentaar nodig zeker?


Mijn foto's van Sarajevo zijn op één of andere manier van mijn pc verdwenen... Ik probeer ze nog terug te vinden en dan kunnen jullie alsnog meegenieten...


Zaterdagavond verbleef ik in Sarajevo met Dario en zijn vrienden. Aangezien die lieve mensen naar een verjaardagsfeestje moesten, heb ik me dus doodverveeld met Dario hahahah… NIET DUS! De smaak van een waterpijp vergezeld met een lekker pintje zorgden voor de ideale sfeer. We waren allebei doodmoe maar dat maakte dat we in een soort van mutmodus level 8 beland waren (haha) dat maakte het natuurlijk nog leuker!

Het was allemaal erg plezierig tot de plicht (= school) begint te roepen en als die roept is het goed om hiernaar te luisteren. Dus nam Dario terug de bus richting Travnik. Ik bleef alleen (snif) achter in Sarajevo. Gelukkig was mijn Balkanbrat Martijn in de buurt en hebben we gezellig wat kunnen bijkletsen. Net 2 kleine kinderen die content waren om nog eens in het westvlaams te kunnen klappen. Met een klein hartje trok ik terug naar Dario’s vrienden met de vraag of ik nog een nachtje bij hen kon blijven… Wat had je gedacht??? NEMA PROBLEMA!! “Je bent een vriendin van Dario dus ben je onze vriendin! Doe je schoenen uit en zet je in de zetel!”

TUSSEN HAAKJES: voor alle Sarah fans in België: ik zet hier juist de tv open en er bestaat dus ook een bosnische versie van onze Sarah…

Geen opmerkingen: