dinsdag 1 juli 2008

A B-day I will never forget!!!

Ik heb er dit jaar voor de gelegenheid een verjaardagsWEEKEND van gemaakt! Het is begonnen op vrijdag 11u in de morgen en we hebben het kunnen trekken tot maandagmorgen 6u30... Ha ha! Natuurlijk hebben we daartussen wel enkele uurtjes slaap benuttigd!
Vrijdag ben ik naar Sarajevo gereden om er iemand te helpen verhuizen! De hele dag was het snikheet en produceerde ons lichaam liters zweet... De perfecte dag om te verhuizen (wetende dat ze op de 3de verdieping woont en dat er geen liften zijn...) Na een lekker etentje om mij te bedanken, kwam ik net aan bij mijn 2 nieuwe vriendinnen Nadira en Nerma toen de lucht helemaal zwart werd en regen en hagel met bakken uit de lucht viel!! En dit alles vergezeld van een heuse harmonie tussen donder en bliksem! Ik werd er zoals gewoonlijk als een prinses ontvangen! 's Avonds zijn we in het oude centrum van Sarajevo uitgeweest en zat de sfeer er helemaal in... Om middernacht werd ik al overspoeld door sms'kes en enkele telefoontjes!


Gerardo en Samir waren op een internationaal congres in Sarajevo met allemaal jonge mensen met verschillende nationaliteiten! Rond 1u belt Gerardo en kreeg ik aan de andere kant van de telefoon een heel concert te horen van massa's mensen die 'happy birthday' voor mij zongen! Tussen al het lawaai door hoor ik plots iemand in het Westvlaams babbelen... Ik natuurlijk nieuwsgierig! Dan werd er maar beslist om ons wijselijk te herenigen met die groep internationalen... Die westvlaming bleek later een vriend van Elise te zijn die mij eerder dit jaar is komen bezoeken!!! De wereld is echt klein! Het werd een leutig feestje met eten en drinken van alle continenten... Ik zal jullie maar de details onthouden van hoe dit feestje is afgelopen... hihi



Zaterdagmorgen rond 9u30 ben ik met Nadira en Nerma naar het Boracko meer vertrokken waar ik samen met Martijn en Azra en enkele maten van Konjic en Mostar mijn verjaardag zou vieren... Het meer was nog nooit zo groen geweest en een aangename temperatuur om te zwemmen! 's Avonds werd er uitbundig gegeten (bbq), gezongen (met gitaar) en gedronken... Het was een dag die ik niet snel meer zal vergeten...

Zondag werden we vroeg gewekt door de zonnestralen op de tent... Een zwempartijtje in het meer als ontbijt en we konden er weer tegen! Het werd een namiddag op het gemak met veel getetter en veel gezwem en het benuttigen van de "restjes" van de dag ervoor...



Zondagavond ben ik terug naar Sarajevo getrokken om er samen met mijn Spaanse vriend Gerardo en de hele groep internationalen naar de finale Duitsland-Spanje te kijken!!! Het werd echt een avond om nooit meer te vergeten! Nerveus tot het laatste moment en iedereen leefde mee met Gerardo die een grote superfan is...

Bedankt allemaal voor de vele sms'kes en emails en postpakketten!!! Het heeft mij enorm deugd gedaan! Het zal een jaar worden die alvast fantastisch is gestart...




As time goes by - Casablanco (film)

Geen opmerkingen: