dinsdag 1 juli 2008

Eind goed al goed met beloning!

Nog 5 weken en mijn avontuur zit er op! Maar daar probeer ik nu nog niet teveel aan te denken... Eén ding is zeker, het zullen zotte weken worden (dat staat nu al op het programma)! Het visum voor Dario is dinsdagmorgen 17 juni goedgekeurd geworden en we hebben het al in onze handen. Dus we komen eraan! Ik had gezegd op 10 augustus maar ik heb vandaag onze ticketten gereserveerd voor 5 augustus!




Ondertussen is er hier al een short film festival gepasseerd in Mostar (17-21 juni) met enorm veel internationale jongeren, veel feestjes, te korte nachten en leuke optredens! Kortom FORMIDASTISCH!




Vorige vrijdag en zaterdag had ik een auto gekregen om 2 mensen van het Festival naar Dubrovnik naar de luchthaven te voeren!




VRIJDAG (20 juni): Samen met Panta en een franse filmregisseur richting Dubrovnik! Ook Panta moest die avond een vliegtuig naar Belgie nemen! Ik had gehoopt nog wat van de zon, zee en strand te kunnen genieten nadat we de fransman hadden afgezet aan de luchthaven maar we hebben op de kin moeten kloppen! Auto in panne: batterij kapot en ook de riem van de dynamo... Na veel miserie is alles in orde gekomen en mocht ik vliegensvlug naar Mostar terugkomen! Die avond speelde Kroatie tegen Turkije en werden er ferme rellen verwacht in Mostar! Ook Armel had mij een SMS gestuurd dat ik binnen moest blijven omdat het heel gevaarlijk zou worden op de straten (en dit is ook later juist gebleken)... Gelukkig ben ik op tijd thuisgeraakt en heb ik de match samen met Gerardo en Sunita in mijn veilig huisje kunnen bekijken!

ZATERDAG (21 juni): Terug naar Dubrovnik vandaag! Deze keer met een franse actrice en Gerardo en Sunita als medereizigers! Dit keer geen problemen en hadden we de volledige namiddag om aan/in de zee van Kroatië te spenderen! Met een pedalo op zee en een coctail in de hand voelde ik mij de koning te rijk! 's Avonds terug in Mostar zijn we lekker gaan eten in het oude centrum en werd de avond afgesloten met een feestje onder de oude brug!




ZONDAG (22 juni): Na een korte nacht zijn we met z'n drieën (Gerardo, Sunita en ikke) naar de Kravica watervallen getrokken om er een frisse duik te nemen... Je moet weten dat we hier de laatste 10 dagen met een verschrikkelijke hitte van bijna 40°C te kampen hebben...

's Avonds speelde Spanje tegen Italië en Gerardo moest en zou de match zien in Sarajevo! Spanje won en speelt zondag de finale tegen Duitsland!
The Pixies - This monkey is gone to heaven

2 opmerkingen:

Eva zei

Dag Charlientje,

Ben hier even aan het rondneuzen en dacht dat dit wel de ideale manier was om eens iets van mij te laten horen.

Fijn dat je naar huis komt op 5 augustus, daar gaan we dan één op drinken he. En kan het zijn dat we nog één moeten drinken op je verjaardag ook? Weet niet meer precies wnn die was maar denk dat ik je ongeveer nu moet feliciteren.

Anywho :) geniet nog van je laatste weken en kom maar veilig naar huis he...

Doei, Eva xxx

Chica zei

Oh tof om iets van jou te horen!!! We gaan er zeker ene op drinken! En inderdaad ge moogt er 2 van maken! Het verslag van mijn verjaardagsfeestjes komt eraan!