vrijdag 21 december 2007

My wishes...



Deze periode in het jaar is een periode van liefde, vergiffenis, luisteren, steun, elkaar graag zien, dankbaarheid,… Het is ook een periode om eens stil te staan bij jezelf en bij de dingen die je afgelopen jaar allemaal hebt uitgespookt. Misschien dingen om trots op te zijn, misschien dingen die je beter anders had gedaan. Eén ding is zeker: haal er het positieve uit, leer er iets van en ga door naar een volgend jaar! Het een periode waarin je je realiseert hoe belangrijk bepaalde mensen in je leven kunnen zijn.

Bij deze wil ik jullie allemaal een zalig Kerstfeest toewensen. (Hopelijk een witte Kerst?). Een Kerst met alle mensen die je graag ziet, een Kerst die ons doet genieten van de kleine dingen in het leven. Ik wens jullie allemaal een warme, tedere en deugddoende Kerst toe. Een Kerst die jullie energie en motivatie zullen geven om het volgend jaar nog beter te doen dan vorig jaar!

Met deze mail wil ik jullie allemaal een fantastisch 2008 toewensen! Hopelijk een jaar van liefde, vriendschap, een goede gezondheid, een diploma, een job, een lief, een glimlach, een traan. Hopelijk een jaar van nieuwe uitdagingen en spannende ervaringen. Hopelijk een jaar waar je volgend jaar trots op zal zijn…

Dit jaar ben ik er niet om deze periode samen met mijn familie en vrienden te vieren. Maar weet dat jullie allemaal een plaatsje hebben in mijn hart en dat ik enorm veel aan jullie denk!

IK HOU VAN JULLIE

Chica xxx

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Charline,

Wij wensen je prettige kerstdagen en een nieuw jaar vol tederheid en liefde, een overdaad aan knuffels, zoete dromen en bergen van geluk!

Sarah en Pieter